Pemulihan homeopati Untuk Heartburn - 3 biasa digunakan Rawatan Homeopati

Pemulihan homeopati Untuk Heartburn - 3 biasa digunakan Rawatan Homeopati

Terdapat banyak ubat-ubatan homeopati untuk pedih ulu hati dan berikut adalah beberapa yang terbaik yang anda boleh gunakan untuk merawat masalah ini:

1.Ipecacuanha. Ipecacuanha merupakan tumbuhan yang berasal dari keluarga Rubiaceae, loji yang dikenali selama berabad-abad untuk ciri-ciri perubatan. Ini ubat homeopati adalah sangat baik jika masalah anda adalah disebabkan oleh pemakanan yang salah dan makanan yang tinggi lemak. Rawatan ini boleh didapati di kedai-kedai di kedua-dua bentuk serbuk dan cecair. Ia kaya dengan alkaloid yang mengurangkan pengeluaran asid yang berlebihan dan gejala-gejala yang berkaitan dengannya dengan jayanya.

2.Nux Vomica: Jika anda mengalami pedih hulu hati, loya, gas, kembung dan sendawa, ekstrak Nux Vomica adalah penyelesaian terbaik. Ubat ini juga mengandungi alkaloid yang memberikan kelegaan dari hati membakar sangat berjaya, satu sebutir Nux Vomica diambil setiap hari boleh membantu anda berjaya mengelakkan masalah perut lagi.

3.Pulsatilla: Satu ubat homeopati yang sama, ia adalah herba semulajadi yang merawat refluks asid sangat berjaya. Semasa mengambil ubat ini anda mesti mengelak daripada kafein dan pudina produk supaya anda boleh mendapatkan kesan yang penuh dengan ubat ini.

Apabila anda memilih untuk satu ubat homeopati di atas untuk pedih ulu hati anda perlu memastikan bahawa anda telah berjumpa doktor anda, atau pakar homeopati untuk mendapatkan dos yang betul dan rawatan yang sewajarnya. Ubat-ubatan ini adalah sangat selamat dan sangat berkesan, mereka juga boleh didapati di hampir semua kedai-kedai perubatan dan adalah alternatif yang sangat popular untuk menyediakan bantuan segera kepada mereka yang mempunyai reaksi alahan kepada antasid, penghalang H2 atau preskripsi dan rawatan OTC sama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar