Alkaline Ionizer Fakta - 10 Ciri-ciri yang Ionizer Kualiti dan Manfaat Sihat Ianya

Alkaline Ionizer Fakta - 10 Ciri-ciri yang Ionizer Kualiti dan Manfaat Sihat Ianya

An ionizer alkali adalah satu pelaburan dalam kesihatan anda supaya anda tidak mahu membeli satu yang tidak akan melaksanakan jangkaan anda dan akan memecahkan dalam masa kurang daripada setahun. Adakah penyelidikan anda sebelum anda membeli, jika tidak, anda mungkin membazir wang anda dan kesihatan anda.

Apa yang anda perlu tahu sebelum anda membeli:

1- ionizers berkualiti Hanya mempunyai "pepejal" plat titanium (tidak mesh plat). Jangan membeli sebuah ionizer yang mempunyai plat yang diperbuat daripada logam yang lain. Mesh dan logam lain tidak akan tetap tegak, meninggalkan anda pada risiko memakan logam berbahaya.

2- Plat harus "menurun" dalam platinum, bukan "disembur" pada. Platinum adalah sangat mahal jadi yang ionizer alkali dengan plat dicelup kos lebih, tetapi ia adalah penting bahawa plat dicelup supaya titanium yang tidak terdedah kepada air kerana ia melalui mesin mengion.

3- Maksimum kawasan permukaan plat membolehkan air untuk berada dalam hubungan dengan elektrik lagi dengan bayaran yang teliti dan sehingga kualitas air anda tahan lebih lama.

4- Periksa kadar output. Banyak ionizers hanya akan menghasilkan sejumlah kecil air pada satu masa. Banyak ditutup untuk melindungi daripada menjadi terlalu panas. Adakah anda mahu ia membawa anda sepanjang hari untuk mengisi jag air?

5- An ionizer alkali tidak boleh terlalu panas! Jika ionizer yang mempunyai pelindung lampau panas yang bermakna ia mempunyai kecenderungan untuk terlalu panas.

6- Watts kuasa adalah BESAR dalam ionizer yang. Watt tertinggi menghasilkan pengionan terbaik.

7- Bekalan kuasa harus menjadi pengubah, bukan SMPS (mod dihidupkan bekalan kuasa). Pengubah A memberikan anda bekalan yang stabil dan konsisten kuasa, memberi anda kualiti air yang sama pada akhir mengisi jag pada mulanya.

8- Waranti ini adalah sangat penting. Adakah jaminan melindungi anda atau syarikat? Apakah perkhidmatan boleh didapati melalui syarikat jika dan apabila ionizer alkali anda keperluan memberi perkhidmatan? Sesetengah jaminan adalah ditiadakan jika anda mempunyai air keras (sebahagian besar Amerika Syarikat tidak).

9- Penyelidikan syarikat. Berapa lama mereka telah dalam perniagaan? Adakah syarikat mengeluarkan produk itu sendiri atau adakah ia outsource pembuatan? Apakah syarikat yang membandingkan mesin mereka untuk mesin-mesin syarikat lain dan mengapa anda berfikir mereka melakukan ini?

10- Bagaimana berpengetahuan adalah wakil? Adakah mereka benar-benar mahu untuk menjawab soalan anda dan membimbing anda dalam penyelidikan anda atau adakah mereka hanya memberitahu anda apa yang anda mahu mendengar supaya mereka boleh membuat jualan?

Kesihatan anda sepatutnya menjadi sebab yang paling besar untuk membeli sebuah ionizer alkali. Bukan sahaja ia akan membantu anda mencapai keadaan alkali yang dikehendaki dengan cepat dan mudah, air yang dihasilkannya menyahtoksin dan super-hidrat kamu dengan segala kaca. Ramai yang minum air terion pengalaman peningkatan radikal alkali dalam kencing manis, artritis, kanser, penyakit kulit, dan lain-lain Kesihatan anda harus menjadi keutamaan anda mereka, jadi jangan buang kesihatan dan wang anda pada ionizer murah yang tidak akan bertahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar