Apakah tanda-tanda utama Jangkitan Yis dalam lelaki dan wanita?

Apakah tanda-tanda utama Jangkitan Yis dalam lelaki dan wanita?

Jangkitan yis boleh berlaku disebabkan oleh pelbagai sebab. Anda perlu mencari tanda-tanda jangkitan yis untuk memahami sama ada anda mempunyai tempoh jangkitan. Sebaik sahaja anda mencari ia keluar, anda mesti sentiasa memastikan bahawa anda belajar tentang pelbagai cara untuk menghilangkan masalah ini.

Yis dan jangkitan jenis yis adalah biasa di kalangan wanita. Spora yis faraj yang dijangkiti, perlu ubat yang betul dengan cepat. Selain daripada ini, jangkitan juga boleh berlaku pada zakar dan juga dalam mulut. Badan itu mempunyai dua jenis bakteria; seorang pun yang baik manakala yang lain adalah tidak baik. Sangat mudah untuk memahami, bukan?

Bakteria yang baik adalah sentiasa lebih daripada yang buruk dan ia juga membantu untuk memastikan bakteria yang tidak baik di dalam semakan. Tetapi kadang-kadang disebabkan oleh beberapa keabnormalan bakteria yang tidak baik bertambah bilangannya dan ini adalah apabila spora yis boleh mendapatkan, dan tidak menyebabkan jangkitan.

Terdapat pelbagai jenis tanda-tanda yis dan jangkitan yis jenis. Tanda-tanda dan gejala jangkitan jenis yis yang sedikit berbeza dalam kes lelaki dan wanita. Gejala pertama mana seorang wanita notis ialah gatal-gatal di kawasan-organ pembiakan. Dia akan mendapat gatal dan ia akan menjadi tidak terkawal pada masa-masa.

Selain daripada ini terdapat kerengsaan dan rasa bahang semasa membuang air kecil itu. Kadang-kadang seorang wanita juga boleh merasa sakit di vaginanya. Tanda-tanda ini adalah perkara biasa di kalangan wanita. Kadang-kadang ada boleh menjadi gejala yang sama untuk beberapa masalah lain dalam faraj. Ini adalah lebih serius!

Oleh itu, ia adalah sangat penting untuk memastikan bahawa wanita yang menghidap yis faraj atau jenis yis jangkitan spora, memulakan rawatan dengan cepat. Tanda-tanda lain jangkitan yis boleh berlakunya kesakitan dalam faraj. Mendapatkan bantuan untuk jangkitan adalah sangat penting dan anda mengambil langkah untuk itu sekarang. Sila baca keseluruhan buku supaya anda mempunyai pemahaman yang lebih baik. Kesihatan anda adalah yang penting dan saya fikir anda tahu.

Kadang-kadang ada boleh menjadi keputihan dari faraj. Wanita yang mengalami masalah itu juga mungkin mempunyai sakit di kawasan pinggang dan ada beberapa bau tidak baik dalam faraj. Ini adalah tanda-tanda jangkitan dan rawatan yang diperlukan untuk mengurangkan kesakitan dan mendapatkan anda sihat semula.

Tanda-tanda jangkitan pada manusia adalah berbeza. Pertama sekali kulit pada kawasan kemaluan boleh menjadi kering dan pecah-pecah. Selain daripada ini, ada boleh menjadi ruam pada kawasan kemaluan. Terdapat juga boleh menjadi lepuh di kawasan yang terjejas dan beberapa sakit kepala zakar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar