Berulang Saluran Kencing Jangkitan Rawatan - Cuba Pemulihan Jangkitan UTI

Berulang Saluran Kencing Jangkitan Rawatan - Cuba Pemulihan Jangkitan UTI

Anda mungkin menjadi salah satu daripada beribu-ribu pesakit yang sedang mencari kencing rawatan jangkitan saluran berulang? Ia adalah benar bahawa terdapat beribu-ribu pesakit yang berurusan dengan UTI secara tetap. Ini kerana antibiotik tidak sentiasa berfungsi!

Dalam artikel ini, saya ingin berkongsi dengan anda satu UTI beberapa Pemulihan Jangkitan yang telah terbukti berkesan oleh banyak kajian kesihatan semula jadi. Malah, ramai pakar dan doktor kesihatan semulajadi percaya bahawa rawatan alternatif boleh mengatasi antibiotik.

Dan jika anda adalah seperti ragu-ragu seperti saya, anda mungkin mahu mencuba ubat-ubatan ini hari ini.

Pemulihan Jangkitan UTI

Jangkitan saluran kencing biasanya disebabkan oleh sejenis bakteria yang dinamakan E coli. Bakteria ini adalah sangat buruk bagi pundi kencing dan saluran anda kerana ia boleh menyebabkan kerosakan yang kekal dan juga kerosakan buah pinggang. Malangnya, doktor mempunyai terutamanya satu rawatan untuk penyakit biasa ini ... antibiotik.

Yang lebih malangnya, ubat-ubatan ini hanya bekerja kira-kira tiga perempat daripada masa. Inilah sebabnya mengapa ramai orang mempunyai jangkitan berulang. Ubat-ubatan ini akan membantu untuk mengusir dan membunuh bakteria yang menyebabkan gejala-gejala ini.

1. Mulakan rawatan di rumah anda dengan curahan pundi kencing anda berulang kali. Anda boleh melakukan ini dengan meminum sekurang-kurangnya 1 gelas air setiap jam anda terjaga. Anda juga perlu makan sekurang-kurangnya 5-7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran yang mengandungi banyak serat larut dalam air. Akhir sekali, anda juga perlu minum sekurang-kurangnya 2 gelas jus kranberi tanpa gula.

Ini rawatan flushing adalah paling utama untuk bermula menyembuhkan anda. Ini juga rahsia pencegahan yang besar.

2. Seterusnya, anda mungkin ingin mula meningkatkan imuniti anda untuk mula memerangi bakteria 'buruk'. Jelas sekali, makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran akan membantu dengan ini. Tetapi anda juga harus mengamalkan pemakanan yang pintar dengan makanan yang sihat. Ia juga disyorkan bahawa anda menambah sekurang-kurangnya 1000 mg vitamin C setiap hari.

3. Tahukah anda bahawa badan anda akan mengepam kebanyakan vitamin yang anda menambah? Anda perlu untuk menambah zink untuk beberapa hari pertama rawatan anda. Zink telah ditunjukkan untuk membantu tubuh menyerap vitamin yang diperlukan seperti vitamin C.

4. Akhir sekali, anda juga perlu meningkatkan bakteria anda 'baik' mengira dalam saluran kencing anda. Jika anda telah mengambil antibiotik sebelum anda kemungkinan besar mempunyai 'baik' daerah bakteria yang rendah. Anda boleh mengubah keadaan ini dengan memakan beberapa hidangan yogurt setiap hari. Lihatlah label bagi bakteria aktif (ini adalah baik).

Apa Saya Mahu?

Jangan sekali-kali mempunyai jangkitan lain lagi mungkin! Menyembuhkan UTI anda dalam masa kurang daripada 12 jam mungkin! Semua yang anda perlukan adalah satu perjalanan ke kedai runcit untuk menyembuhkan gejala dan jangkitan ini. Belajar bagaimana ini UTI Pemulihan Jangkitan Laporan boleh 100% dijamin untuk satu tahun sekarang!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar