Bagaimana Meningkatkan Muzik Healing - A Journey Peribadi Discovery

Bagaimana Meningkatkan Muzik Healing - A Journey Peribadi Discovery

Sebagai Pengamal Touch Healing, yang telah diamalkan dan diajar selama lebih satu dekad, saya telah dapat melihat bagaimana muzik penyembuhan. Apabila muzik sengaja digabungkan dengan kaedah penyembuhan, terdapat kesan yang lebih tahan lama. Perlahan-lahan mengajak pelanggan untuk berehat dan melepaskan, yang membolehkan tahap yang lebih mendalam penyembuhan berlaku. Saya tidak hanya melihat kesan ini dari perspektif pemudah, tetapi dari satu peribadi.

Pada musim luruh tahun 2003, saya mengalami kecederaan cuff alat pemutar yang betul. Saya telah dirujuk kepada ahli terapi urut tempatan, tetapi kerana rasa sakit di bahu saya, saya berasa bimbang tentang mempunyai ia diurut. Sebelum sesi bermula dia berpaling pada beberapa muzik yang menenangkan, dan tidak lama, saya terapung jauh, santai supaya dia perlahan-lahan boleh bekerja otot perlu.

Selepas sesi itu, saya ingin tahu lebih lanjut mengenai muzik beliau telah digunakan, kerana ia mempunyai apa-apa kesan menenangkan pada saya. Sebagai pelanggan, saya telah mengalami secara langsung apa yang saya telah dilihat sebagai pengamal - kepentingan muzik sebagai sebahagian daripada sesi penyembuhan. Sebahagian daripada sihir itu panjang keping dia bermain, dan saya ingin tahu lebih lanjut mengenai itu juga.

Beliau memberitahu saya ia adalah muzik asal bahawa dia telah terdiri, berdasarkan keinginan beliau sebagai ahli terapi urut, untuk muzik yang akan menenangkan dalam lautan minda, tenang semua suara-suara di kepala, dan menjemput pendengar untuk pergi ke ruang yang suci . Beliau mendapati bahawa dengan menjadikan kandungannya lebih lama daripada biasa, ia meminjam dirinya dengan baik untuk keinginan untuk mempunyai muzik yang menjadi menenangkan yang mungkin. Ia mewujudkan ruang bagi pelanggannya untuk benar-benar melepaskan, dan ia membantu beliau untuk bertenang dan berpusat juga.

Ini membawa kepada perbualan yang panjang tentang kuasa pemulihan muzik, terutama apabila digunakan dengan niat. Kita bercakap tentang bagaimana muzik melodi perlahan boleh membantu mengimbangi badan dan mengurangkan tekanan. Pada akhir perbualan kami, dia berbakat saya salinan CD yang dia telah digunakan supaya saya boleh bermain di rumah.

Beberapa hari kemudian bahu saya telah mula sakit lagi. Saya membuat keputusan untuk mendengar CD semasa saya ditetapkan untuk berehat. Saya mendengar muzik, saya mendapati diri saya mengingati urut dan badan saya mula berehat. Pada akhir CD, kesakitan di bahu saya telah berkurangan.
Pada pelantikan urut saya seterusnya saya berkongsi pengalaman saya. Beliau berkongsi pengalaman yang sama yang beliau dan anak guamnya telah dihadapi.

Ia adalah jelas kepada kita bahawa bermain muzik semasa Healing Touch, urut, Reiki, kiropraktik, akupunktur atau lain-lain kaedah penjagaan kesihatan integratif, dan kemudian menyediakan pelanggan dengan muzik untuk menggunakan antara sesi, bertindak sebagai rangsangan untuk membantu badan ingat (atas peringkat selular) Pengalaman penyembuhan sesi. Apabila mendengar berulang-ulang, muzik semula mewujudkan suasana yang ... perasaan ... Tempat reflektif dalam.

Budiman dalam cerita saya kini bukan sahaja rakan kongsi perniagaan saya, tetapi pasangan hidup saya. Kami telah menggabungkan pengalaman kami sebagai terapi urut dan pengamal Healing Touch, bersama-sama dengan kebolehan muzik, untuk membuat perniagaan, yang menjadikan dan menggalakkan "Muzik untuk Hidup Sihat". Dari pengalaman kita sendiri dan maklum balas daripada pelanggan, kami tahu muzik membantu orang ramai untuk menjadi dalam masa ini, mengurangkan tekanan, meningkatkan pernafasan dalam, dan berehat mendalam - mana semua memberi manfaat kepada proses penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar