Meningkatkan Ketinggian saya - Bermula Dengan Pemikiran dan Pengetahuan

Meningkatkan Ketinggian saya - Bermula Dengan Pemikiran dan Pengetahuan

Jika anda sedang mencari untuk meningkatkan ketinggian anda, maka ada tiga perkara yang perlu anda lakukan untuk menjaga diri anda di landasan yang betul. Perkara pertama adalah untuk memahami destinasi anda. Perkara kedua adalah untuk mempunyai melihat jalan ke destinasi anda. Perkara ketiga adalah untuk memukul jalan raya tanpa melihat ke belakang. Saya akan terangkan setiap daripada mereka secara terperinci supaya anda boleh bermula dengan serta-merta selepas membaca artikel ini.

Ia adalah sangat penting untuk mempunyai harapan yang boleh dilaksanakan apabila ia datang kepada bagaimana tinggi anda boleh menjadi. Semua orang mempunyai kelemahan masing-masing apabila ia datang kepada ketinggian meningkat. Perkara pertama yang anda perlu mengambil kira adalah umur anda. Jika anda telah mencapai usia dewasa anda, maka anda perlu tahu bahawa tulang anda telah berhenti tumbuh panjang. Semua yang boleh anda lakukan adalah terhad kepada perubahan postur dan decompressing vertebra pada tulang belakang anda. Sebaliknya, jika anda masih muda dan tulang anda berada di peringkat yang semakin meningkat, maka anda boleh melakukan beberapa perkara untuk menjadi lebih tinggi sebagai tambahan kepada kedua-dua perkara, seperti meningkatkan hormon pertumbuhan manusia sebanyak mungkin. Sebaik sahaja anda mempunyai jangkaan yang pragmatik, anda perlu jalan yang anda akan pergi.

Terdapat banyak cara untuk meningkatkan ketinggian yang telah terbukti berkesan. Secara umumnya, senaman adalah perlu jika anda ingin membetulkan postur dan meningkatkan ketinggian untuk kedua-dua kanak-kanak dan orang dewasa. Walau bagaimanapun, latihan tidak dicipta sama ketika datang untuk meningkatkan ketinggian kami. Kolam dan regangan adalah dua daripada mereka yang dikenali untuk membantu mengurangkan ketegangan di antara cakera dalam tulang belakang. Kolam menggunakan daya yang terapung air untuk mengatasi graviti bumi yang mengenakan ke atas badan kita manakala regangan menggunakan graviti untuk menarik tulang belakang. Sekarang anda tahu apa jalan yang anda akan mengambil, maka ia adalah masa untuk turun ke jalan.

Tidak kira berapa berhampiran destinasi anda, ia mengambil masa untuk sampai ke sana. Jadi jangan mengharapkan keajaiban berlaku esok. Ia tidak akan berlaku. Apabila ia mengambil masa, perkara yang boleh berubah semasa proses tersebut. Itulah di mana ramai orang berputus asa dan berhenti apa sahaja yang mereka sepatutnya lakukan. Oleh itu, anda perlu disiplin diri sedikit. Sebagai perkara fakta, senaman ini boleh menjadi seronok untuk anda, yang akan membuat proses yang berasa seperti mudah. Selama anda melakukan yang tersebut di atas tiga perkara, ia akan menjadi tidak lama sebelum anda mendapatkan ketinggian oleh inci anda telah dijangka untuk masa yang lama. Sekarang mendapatkan di luar sana dan melakukannya dengan segera.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar